Zakupy przez internet to bezsprzecznie najwygodniejsza i coraz bardziej popularna forma. Spora część konsumentów deklaruje, że większość transakcji dokonuje właśnie za pośrednictwem internetu, ze względu na duży wybór, możliwość porównania cen w wielu sklepach w krótkim czasie i coraz większe bezpieczeństwo zakupów w sieci. Od zawsze handel wiązał się jednak z kontaktem bezpośrednim sprzedawca – kupujący. I faktycznie, aby w stu procentach być zadowolonym z nabytego na odległość przedmiotu, czasem warto dopytać przed zakupem o szczegóły, które być może zostały przedstawione w ofercie niejasno, bądź niewystarczająco.
W takim przypadku sklepy oferują możliwość kontaktu z konsultantem, którego zadaniem jest rozwiać wszelkie wątpliwości. Spośród dostępnych form kontaktu, zawsze najlepiej wybrać wiadomość poprzez list elektroniczny. W e-mailu można wyłuszczyć wszelkie wątpliwości, dokładnie opisać problem bądź pytanie i upewnić się, że całość wypowiedzi jest spójna i zrozumiała. Konsultant zajmujący się poszczególną sprawą ma czas przyjrzeć się jej w skupieniu i jak najlepiej opracować zadowalające nas rozwiązanie. Czasem pytanie będzie wymagało zasięgnięcia porady głębiej, lub przekierowania sprawy do innego działu – o ile w przypadku kontaktu telefonicznego mogłoby to stwarzać zamieszanie, o tyle poprzez e-mail sprawa załatwi się szybko i bezboleśnie. Dodatkowo możemy mieć pewność, że wszelkie podjęte przez nas wątki uzyskają odpowiedź i żaden nie umknie w toku rozmowy. Otrzymanie odpowiedzi „czarno na białym” wyklucza także możliwość błędnego usłyszenia istotnych kwestii, na przykład określonych liczbami parametrów, bądź cen. Dla przykładu potrzebujemy obuwie dla dziecka na koślawość kolan i przez telefon ciężko będzie dobrać odpowiednie.
Wysyłając e-mail pracownik sklepu, ewentualnie dopyta, skonsultuje problem z fizjoterapeutą i wyśle kilka propozycji z linkami do zakupu. Warto skorzystać z e-maila do sklepu internetowego także dla własnej wygody – cała historia rozmowy zapisze się nam chronologicznie i ułatwi monitorowanie przebiegu procesu zakupu. Zakupy przez internet to bezsprzecznie najwygodniejsza i coraz bardziej popularna forma. Spora część konsumentów deklaruje, że większość transakcji dokonuje właśnie za pośrednictwem internetu, ze względu na duży wybór, możliwość porównania cen w wielu sklepach w krótkim czasie i coraz większe bezpieczeństwo zakupów w sieci. Od zawsze handel wiązał się jednak z kontaktem bezpośrednim sprzedawca – kupujący. I faktycznie, aby w stu procentach być zadowolonym z nabytego na odległość przedmiotu, czasem warto dopytać przed zakupem o szczegóły, które być może zostały przedstawione w ofercie niejasno, bądź niewystarczająco. W takim przypadku sklepy oferują możliwość kontaktu z konsultantem, którego zadaniem jest rozwiać wszelkie wątpliwości. Spośród dostępnych form kontaktu, zawsze najlepiej wybrać wiadomość poprzez list elektroniczny. W e-mailu można wyłuszczyć wszelkie wątpliwości, dokładnie opisać problem bądź pytanie i upewnić się, że całość wypowiedzi jest spójna i zrozumiała. Konsultant zajmujący się poszczególną sprawą ma czas przyjrzeć się jej w skupieniu i jak najlepiej opracować zadowalające nas rozwiązanie. Czasem pytanie będzie wymagało zasięgnięcia porady głębiej, lub przekierowania sprawy do innego działu – o ile w przypadku kontaktu telefonicznego mogłoby to stwarzać zamieszanie, o tyle poprzez e-mail sprawa załatwi się szybko i bezboleśnie.
Wysyłając e-mail pracownik sklepu, ewentualnie dopyta, skonsultuje problem z fizjoterapeutą i wyśle kilka propozycji z linkami do zakupu. Warto skorzystać z e-maila do sklepu internetowego także dla własnej wygody – cała historia rozmowy zapisze się nam chronologicznie i ułatwi monitorowanie przebiegu procesu zakupu. Zakupy przez internet to bezsprzecznie najwygodniejsza i coraz bardziej popularna forma. Spora część konsumentów deklaruje, że większość transakcji dokonuje właśnie za pośrednictwem internetu, ze względu na duży wybór, możliwość porównania cen w wielu sklepach w krótkim czasie i coraz większe bezpieczeństwo zakupów w sieci. Od zawsze handel wiązał się jednak z kontaktem bezpośrednim sprzedawca – kupujący. I faktycznie, aby w stu procentach być zadowolonym z nabytego na odległość przedmiotu, czasem warto dopytać przed zakupem o szczegóły, które być może zostały przedstawione w ofercie niejasno, bądź niewystarczająco. W takim przypadku sklepy oferują możliwość kontaktu z konsultantem, którego zadaniem jest rozwiać wszelkie wątpliwości. Spośród dostępnych form kontaktu, zawsze najlepiej wybrać wiadomość poprzez list elektroniczny. W e-mailu można wyłuszczyć wszelkie wątpliwości, dokładnie opisać problem bądź pytanie i upewnić się, że całość wypowiedzi jest spójna i zrozumiała. Konsultant zajmujący się poszczególną sprawą ma czas przyjrzeć się jej w skupieniu i jak najlepiej opracować zadowalające nas rozwiązanie. Czasem pytanie będzie wymagało zasięgnięcia porady głębiej, lub przekierowania sprawy do innego działu – o ile w przypadku kontaktu telefonicznego mogłoby to stwarzać zamieszanie, o tyle poprzez e-mail sprawa załatwi się szybko i bezboleśnie.